welcume


Followers terhebad saya :)

ILOVEYOU♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 29, 2011

hope kau happy!

hurm, ok xhbs agy kn kisah aku dgn dye ? ok fine , memang susa na lupekn org yg kite sayang . tp xtahu la dye sygkn aku agy or tidak . act aku sendri pelik knapa aku susah na lupekn dye ? before aku cpl dgn dye senang je aku lupekn laki xguna .hahah .ok fine ,tahniah ! dye buad aku na jd gile sebb lelaki .ok aku rindu time nieh . time ni dekat KTM subang dye hanta aku balek . then sempat agy b'gambar. memang best dye xksi aku balek time ni , padahal papa aku dah bising sebb lambt sgt balek.hurm cincin tuh? hurm biy tuh cincin tuang kite kn ? ok na tahu cincin tuh kat mna now ? bkn dekat jari aku agy.aku simpan dye elok2 dgn perfume yg dye bg dkt aku tuh. ok start aku break dgn dye . aku xpki agy perfume tuh pegi skola , jln2 hurm ptt lah aku ary2 busuk je . aish =.=' ok , tdy aku chat dgn meen , then talk psl shark , hurm. aku hope meen dpt tolong akuu la..aku baca wall yg dye hanta dkt meen , dy xde dekt KL now? dye da jauh dari KL? hurmm .OMG! see , dye memang na pergi jauh dari aku ..fine aku sndiri xtahu ape salah akue, biy aku susah na lpekn kau knape doeh ?tp kau senang je lupekn aku kn ?!serius , aku suke sumone tuh but..knp aku syg kau agy even kite dah break then kau xcarik aku ?!erghh susah nyee . stu je aku minx aku harap aku dpt jumpe kau , before aku m'jalani operation tuh ..biy kau nyawa aku egat x kite pnh jnji ?kau na jaga aku kn ? ok fine , aku tahu kau tnggalkn aku sebb x snggop na tnggung sume nih kn ?tp .. aku arap dpt jumpe kau n minx maaf sume kesalahan aku .byy aku harap one day if aku xde nnty aku xnk kau m'nyesal dgn tindakan kau nih ok sayang ? plasehhh .beby xnk ok ..listen bby xpnh m'nyesal m'genali kauu .even dah bnyk aku tempuhi sorang2 selama niehh .aku akn selau doakn kau sayangg. dapat gf yg perfect tok kau , bkn mcm aku ..maaf aku tahu aku memang xlayk untok kau dari first time kite meet agy kn ?n aku tahu xkn ade sape lelaki yg bule accept aku mcm mna kau accept aku duluu after kau tahu segalanye ..thank sayang thank ! ily until die :(