welcume


Followers terhebad saya :)

ILOVEYOU♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 6, 2011

someone =='

haha , na cite about ade sowang mamat dlm kelas aku nieh ! ok , act aku xpnh b'ckp dgn dye . xcye kn? sume budak dlm kelas tuh kenal akue der ? sume aku tegur ? ecehh , peramah x saya awak ? mestilah kn ! then aku ken peramah so try la tego dye .aku pangel nama dye lah kn . dye pandang akue ! pastu dye tunduk bawah? adoyai memang pemalu gile lah dye ni ! pastu aku xpaam subject sains kn? then mmbe aku ckp try lah tanya budak tuh sebb dye je yg tahu ! pastu aku pun jerit nama dye pastu tanya ar ape jawapan tuh kn ? pastu dye pandang aku . bule pulak dye ketawa ? alahai , mmbe aku bule ckp menawan ? haha ! bpk kelakar sial mamat nieh ! haha , suke tgok muke dye kdng-2 sebb mcm kirin ! haha . then time rehat geram doe dgn dye aku dgn mmbe aku selongkar bag dye ! haha , pensel box dye aku amek pen? haha . padan muke ! ecehh ,. muke dye dah na nnges dah dah takot dah tuh ! huhuh . jahat x ? m'buli kn ? aku suke org m'cabar akue nih ! walawey tmbh-2 agy lelaki pemalu mcm dye ! hahaha .* sory xde cite dah na tulis =.='