welcume


Followers terhebad saya :)

ILOVEYOU♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, May 14, 2011

Aishiteru :)

Shakirin al-ikram bin abd hamid<3 byy imissyou somuch ok! hurm , mlm tdy kau call aku jugak kn? OMG! kau tahu aku t'kejut tgok number kau yg kol dlm pkol 12 lebeh mcm tuh kn ? byy , aku egat kau xken carik aku lagi sayang ?! then , kau ckp kau xsedap hati ken ? kau risau t'jdy ppe dkt aku kn dear ? OMG ! sayang, beby ok je lahh . xde pape punn. ok? xmau risau lagi ok! hurmm then aku dpt dengar suara kau ketawa , gembira! yaallah, lmanye xmcm tuh kn ? kite ckp smpai kedit hbs ken ? hurm ! byy , aku sayang kau doeh! aku xnk tnggalkn kau !kau tahu ? selama kau abaikan aku . kau biaken akue ! kau xcarik akue . aku m'nnges tahu! dah mcm org hilang anak kau tahu ? yeahhh, aku rinduuu kau gile-2 !kau bz sgt . bz sgt! tp itu da keje kau kn? then ? aku just kne trima je .. but aku harap ini hanya sementara ok !hope lps nieh kau xken abaikan aku lagi ! please sayanggg ...! pleaseeeeee ! aishiteru <3 wo ai ni <3