welcume


Followers terhebad saya :)

ILOVEYOU♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 19, 2011

exam ! pening .!

Before exam :)
okey na story psl ary nieh la.psl smlm exam xnk la cite! sebb smlm paper BI ok memang pening xpyh cakap lah ken ! merangkak-2 aku na carik idea buad surat x rasmi dlm b.inggeris tuh ! huh , ok tdy before exam study subeject sains. ok subject nih aku pning sikit la..ok dari umh aku da buad short note!hah senang cikit na baca ken! ok , baca punya baca n baca still xbule na msok dlm otak lagi! mmbe aku sume dah mula memakak kt blakang! erghhh, asal la xbule na fokus nieh.ok then aku mira n jue lpk jap sma-2 ok aku tros terang.aku xbule na msok ppe dlm otak nieh xde mood! tension memanjang! aku story dekat diaowg ! hurm , diaowg alwayz bg aku semangat! yeah aku xtahu la rse mcm na nnges je .bile aku ade dkt skola hati aku happy, coz dilindungi dgn kawan-2 yg sewel mcm kowang tahu! ok la yg bestnye. aku da butuh kod ok la aku pun duduk dekat lantai sebelah meja haikal, blakang fikri.,act budak lelaki 2 ekor nih je yg aku pling rapat dlm kls, coz diaowg mcm sporting n open dgn aku!ok la, aku jd gile jap minx-2 diaowg 50sen! haha gile kn. smpai na nnges aku minx diaowg 50sen.haha bule gelarkn aku minah 50sen dlm kls tuh!ok la then cikgu fatin kiteowg lpk dgn cikgu! haha psl AU pulak keluar dah?choii cite psl dye lah ken !ok lah lupekn dye sebb buad aku saket hati je..ergh muke sama mcm Kirin!xde mood pulk.ok lpk dgn jue , mira , eiha , haikal n fikri duduk dekat lantai sume bersila!bgos-2 ! haha , ok cite mcm-2 doh study sama-2 haha,best-2 ilang tension ok sume yeahh ! tengs kowang sebb buad aku ketawaa balek!walaupun hati aku tgh sedeh mse tuh!kowang setia buad aku happy ken ! ILY KAWAN !:)

Rehat :)
kriiinggggggggg ! time 4 rehat . ok la kiteowg otw na tros pegi katin.. haha jln punya jln .nmpk adek AU! ok la blakang aku anuar.haha dye pulak pndg-2 aku . choiii lari laju-2! ok la dpn adek dye . aku pndang lah muke si budak tuh kn . hah! dye pun pandang akue pulak .dye senyum ! tetibe jue msok line .'aik xken dgn adek AU pun jdi?' choiii lah jue nieh ! baru na felling-2 dgn adek dye kjp! haha. joke jela .ok dkt kantin nmpk haikal dgn fikri minx 50sen lagi?haha diaowg ckp esok ?bongok mati kelaparan aku ary nih!haha . ok la then time na naekk kelas aku jln na menuju dkt kls aku t'pndng sumthing yg m'goda hati aku . ok aku pandang je... then smpai aku t'lngar org! sumpah xperasan kod, ok lah aku tgok aku langgar budak yg ske kt aku yg selalu minx number aku tuh? walawey , budak tuh bule suke2 n senyum2 pulk? buduh ,pkir aku saje lah tuh langgar dye? haktuii lah ! adoyy .wat maluu jeee =/=

Time exam :)
ok da na start exam sains ! dekat luar bule lagi bukk buku tgok jap jawapan-2 yg aku lupe kn! hah , ok msok dgn tenang . then dpt kertas ! baapak ar tebal gile ? dah mcm kamus dah aku rse nih! ok la dgn tenang hati aku ttulis nama, mmbe aku tasha na bising2 susah2! adoy , xpe laa aku bukak kertas tgok soalan p'tama yaallah! knape xsenang sgt ? grrrr , air liur aku dah mcm xbule na telan dah tahu ? gile susah kod ! grrr , satu ape yg aku baca pun lupe ! hah tulah ketawa lagi bnyk-2 erh smpai xegat dunia ! huh .... langsong sume garu kepala .haha then hentam jela ape yg aku egat tuh bnyk soalan aku xbuad ! letih kod memikirnye.aku tanya tasha jawapan, dye ckp dye xbuad lagi ? adoy bodoh punya KAAAWAN! ok aku pun buduhh sama je ! haha. nsib bek la paper BI n sains da lps.... lega sikit hati akue ni ! lps nieh BM pulak hope senang! amin :)