welcume


Followers terhebad saya :)

ILOVEYOU♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 24, 2011

jiwa kacau !

OMG ! kenape dgn akue erh ? suck ! ape yg dah jdi dgn diri akue pun xtahu ! act mlm tdy kirin ckp aku now dah cepat sensitif x mcm dulu ! ok fine , serius sejak k'belakangan nih aku cepat terasa n merajok! yeah , act family akue pun ckp mcm tuhh ! aku mcm ade prob je ..hurm , aku xtahu kenape doh ! knape dgn akue erh?! OMG ! mummy tolongg laa :( then tahat's why la kaka aku snggop bawak aku shopping 4 tenangken fikiran..coz dye tahu aku memang suke shopping !but ....aku rse mcm ade sumthing yg memang aku xbule na kawal or simpan ! hurmm , tahu kn ? kalo aku ade prob aku bkn suke cite dekat org pun . walaupun aku sebenarnye saket hati dgn org tuh . kalo bule memang aku xnk ckp pun yg aku saket hati !hurmm mybe aku mcm nieh sebb aku na org laen jaga hati aku ! hurm , xken aku sorang je na jaga hati kowang right ? hbs ? hati aku sape pulak na jaga ? lembu ?! kambing ? na jaga ?! mesti lah kau ! n mestilah kau sorang je yg bule paam akue ! yg bule buad akue happy semula ! act ,akue rse mcm na meraung ! na m'jerut sekuat hati je!yallah, akue rse sepi , sunyi !na kata xcukup kseh sayang ? mummy n dad dah bnyk beriken aku kseh sayang! dah cukup . tp ape yg xcukup dlm diri akue nieh ? sebenarnye , aku cuma na kaseh sayang dari seorg lelaki yg akue cintai je ..yallahh , knape akuu tetekan nieh ?! huh , seolah mcm xde org d;smping aku 4 setia b'sama akue !! 4 dengar prob akue , sedeh b'sama akue .. n happy ken akue balek mcm duluu !tuhan , sumpah akue syg ken dye !! akue sendiri hari2 b'doa agar hati aku xpnh berubah 4 sayangkn dye ..!tapi...ntah laa, yeah ! betol aku tetekan ! tetekan sgt ! coz , knape aku xbule happy mcm aien yg dulu ?! kenape ?!dulu , kau selalu buad aku ketawa , ketawa n ketawa ! now ? aku xk'smpaian na kembali mcm duluu lagi ?! duluu kata-2 kau selalu buad akue rse happy n bahagia . now ?! kata-2 kau xmcm duluu lgi .. knape syg ?!mybe slah aku juga .. aku kolot sgt xreti na jaga hti dye .selalu tengking-2 dye . tp .. aku xde niat ! aku geramm sgt !ok , satu je cara 4 selesaiken sume nieh , aku akn senyap .. senyap smpaii bile-2 ! n biar lah aku menjaga hati akue sendiri . bia lah aku jaga hati aku yg kosong nieh !! aku just na yg t'baek tok dye !tp .. sume yg aku lakukan sumenye xpnh na bahagiaken dye!aku sedeh , sedeh sgt . why kite xmcm duluu ?! hur, . mybe aku yg salahhh yes sume aku yg salahhh !!serius ily CAPITAL K :'(